【レポート】東京愛らんど / Tokyo island fair

レポ遅くなりましたが、
5/26〜28に東京の島々が集まる物産展「東京愛らんど」があり、有楽町駅前はとても盛り上がりました!私たち伊豆大島のほか、小笠原諸島、八丈島、新島等々、たくさんの島々が参加しました。

今回販売したものは椿油のほか、牛乳煎餅、明日葉、くさや等々です!
2日目にはつりビットさんというアイドルがステージでのライブの後5分だけですが一緒に販売してくださり、ファンの方があしたば餅や鯖ドレを買って行ってくださいました!
つりビットさん達とても可愛かった〜♡歌もダンスも元気をもらいました(*^^*)

2日目の時点で食べ物は全て売り切れ、3日目は椿油と食べ物で空いたスペースであんこ衣装の体験コーナーを設けました!夕方前には椿油も全て販売、全品完売で私たちは達成感でいっぱいでした(*^^*)
ステージではアナウンサーの河原美沙都さん、MCのぼびぼびおさんと大島のPRをさせて頂きました。
とても暑いなかでのお仕事でしたがお陰様で冷たい大島牛乳もたくさんの方に飲んで頂けて嬉しかったです!
次回の物産展は新宿で開催しますのでまた告知させて頂きます!

Hi!
The festival called "Tokyo island" was held in Yurakucho from 26-28 May.
A lot of people came and many Tokyo islands like Ogasawara island,Hachijoshima,Niijima and so on  participated in the festival. We sold Oshima's specialties which are  an oil of camellia, milk rice cracker , called Ashitaba(Angelica Keiskei),Kusaya(dried horse mackerel which has a strong smell but it is tasty!),and so on!
On the second day,Japanese idols called "Tsuribit" sang on a stage,and they were cheerful and so cute! One of them helped us sell our goods for a short time. Many fans got our goods.
On the third day, we made a fitting space you can try on Anko costume.We sold all of them finally. Yeah! We also promoted Izu Oshima with an announcer Misato Kawara and MC Bobi Bobio.
Many customers got milk of Oshima because they were hot days. Next fair will be held in Shinjuku. Look forward!


コメント